Potwierdź swój wiek

Wpisz datę urodzin:

Co należy zrobić, aby wziąć udział w loterii promocyjnej „Złote w Tyskim”?

Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić Tyskie objęte loterią promocyjną i sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o wygranej.
Jeśli wygrałeś, koniecznie zachowaj kapsel lub zawleczkę bo będzie później jeszcze potrzebna. Zachowaj dowód zakupu.

Co jest do wygrania w loterii promocyjnej „Złote w Tyskim”?

W loterii „Złote w Tyskim” do wygrania jest złoto: w postaci złotych monet, które nie stanowią środka płatniczego (albo kart przedpłaconych Edenred – wybór należy do laureata) oraz piwa Tyskie Gronie w puszce o pojemności 0.5l. Szczegóły dot. nagród znajdziesz w regulaminie.

Do kiedy trwa loteria promocyjna „Złote w Tyskim”?

Promocyjne Tyskie można kupić do 31 października 2017 r. lub do wyczerpania zapasów.

Odbiór piw możliwy jest do dnia 30 listopada 2017 roku, zaś wydawanie pozostałych nagród następuje: do dnia 19 grudnia 2017 r. (przedpłacone karty) i do dnia 5 grudnia 2017 r. (złote monety).

Loteria kończy się 30 stycznia 2018 r.

Jakie informacje są pod kapslami i co oznaczają?

  • „Wygrałeś złoto” oraz 6-cyfrowy kod – oznacza, że wygrałeś złotą monetę o wartości 1000 złotych brutto albo kartę przedpłaconą Edenred o wartości 1000 złotych, wybór należy do Ciebie
  • „Wygrałeś Tyskie 2017” – oznacza, że wygrałeś piwo Tyskie, które można odebrać w wybranych sklepach, których lista jest na www.tyskie.pl
  • „Poszukiwaczu! Nie poddawaj się” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Nie przestawaj szukać!” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Skarb czeka Szukaj dalej” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Przygoda trwa, powodzenia” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Poszukiwaczu, szukaj dalej” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Poszukiwaczu, wytrwałości!” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Szukaj wytrwale” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Jesteś na dobrym tropie” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • „Kapsel do góry Graj dalej” - oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • Brak jakiejkolwiek informacji oznacza, że tym razem nie wygrałeś

Jakie informacje są pod zawleczkami i co oznaczają?

  • „Wygrałeś złoto” oraz 6-cyfrowy kod – oznacza, że wygrałeś złotą monetę o wartości 1000 złotych brutto albo kartę przedpłaconą Edenred o wartości 1000 złotych, wybór należy do Ciebie
  • „Wygrałeś Tyskie 2017” – oznacza, że wygrałeś piwo Tyskie, które można odebrać w wybranych sklepach, których lista jest na www.tyskie.pl
  • „Szukaj skarbów dalej” – oznacza, że tym razem nie wygrałeś
  • Brak jakiejkolwiek informacji oznacza, że tym razem nie wygrałeś

Znalazłem kapsel z napisem „wygrałeś złoto”, jak mogę odebrać nagrodę?

  • Do dnia 31.10.2017 r. wejdź na stronę www.tyskie.pl i wypełnij formularz,
  • Wybierz czy chcesz odebrać złotą monetę, czy wolisz 1000 złotych na  karcie przedpłaconej ,
  • Wpisz 6-cyfrowy kod znajdujący się pod zwycięskim kapslem/zawleczką,
  • Następnie wypełnij formularz – zostaniesz poproszony o podanie podstawowych danych osobowych,
  • Prześlij do nas swój kapsel/zawleczkę do dnia 7.11.2017 r., jednak nie wcześniej niż po uzupełnieniu formularza (Kompania Piwowarska S.A., skr. pocztowa nr 25, 02-774 Warszawa) lub wybierz opcję zamówienia kuriera na koszt organizatora
  • Czekaj na informację o wyniku weryfikacji.

Wygrałem piwo, gdzie mogę je odebrać?

Piwo możesz odebrać w wybranych sklepach od dnia 20 czerwca do dnia 30 listopada 2017 r. Listę sklepów znajdziesz na naszej stronie www.tyskie.pl

Jak otrzymam kartę/monetę?

Niezasiloną kartę otrzymasz przesyłką kurierską na adres, który został podany w formularzu. Po potwierdzeniu odbioru karty stosownie do postanowień regulaminu, karta zostanie zasilona. Zasilenie zostanie dokonane w terminie do 2 dni roboczych od dnia potwierdzenia odbioru karty.

Monetę otrzymasz przesyłką pocztową lub kurierską na adres, który został podany w formularzu. Organizator wyśle monetę w terminie do 5 grudnia 2017 r.

Gdzie, kiedy, jak można złożyć reklamacje?

Reklamacje można zgłaszać do Organizatora czyli Kompanii Piwowarskiej S.A. Reklamacje można złożyć na piśmie i wysłać listem poleconym, przesyłką kurierską na adres ul. Szwajcarska 11, 61-285 Poznań, z dopiskiem „Złote w Tyskim – reklamacja” lub złożyć w siedzibie Organizatora osobiście w dniach i godzinach otwarcia biura, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Reklamacje można zgłaszać od 20 czerwca 2017 roku do dnia 2 stycznia 2018 roku.